Ishalka

Idag på jobb var jag och Emma med om en ganska rolig sak. Var var hel säker på att jag skulle kissa i byxan som jag skarattade :P
Vi skulle upp till stugorna, och för att komma dit måste man gå i en del uppförsbackar :) Så jag och Emma är påväg uppför med en fullastade vagn och en extra säng. Inga större problem kanske ni tänker, men ack så fel ni har. För till saken hör att det var snor halt. Värst var det allt för Emma, hon hade seriöst inget fäste under sina skor så medans hon försöker putta vagnen uppför så halkar hennes fötter under henne.. Men efter ett tag har vi kommit halvägs, och det känns som om vi håller på att bestiga Mount Everest, så har vi en låda med 2.5kg Marianne karameller liggandes på vagnen. Då helt plötsligt glider den av vagnen och åker kana ner för hela backen. Haha, som jag skrattade när Emma då får springa ner och hämta upp den. Sen var det bara att fortsätta färden upp till toppen. Det var helt klart en upplevelse!

Men det är mys med snö, is och frost! Sålänge man inte behöver köra bil eller vara ute länge!

Mamma ska sätta upp lite julsaker imorgon, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0