Kan man säga sådana saker utan att mena det?!

Jo, jag vet att man kan säga saker utan att mena det.. Men kan man verkligen säga saker som medvetet sårar andra. Kan man lura någon så fruktansvärt och bara föra personen bakom ljuset?
Är rädd att det är det du gör mot mig, förstår egentligen inte varför jag släpper in dig i mitt liv igen. Just nu låter ju allt väldigt bra som du säger, men hur blir det om en vecka? Är vi tillbaka där vi var för ett tag sen igen?
Det är ju inte detta av och på som jag behöver eller är ute efter, jag måster verkligen ha en fast punkt i mitt liv. Någon som kan ge mig trygghet men även närhet när det behövs.. Kan du ge mig det? Eller det är bara närheten som existerar hos dig? Jag vet vad många andra tycker, att jag gör fel som får för mig att ge dig en chans till, men jag kan inte låta bli.. Samtidigt som tankarna i huvudet cirkulerar, är du bara ett alternatvi för någon annan. Bara en reserv, eller är det på riktigt..
Jag vet verkligen inte, och jag känner mig så förvirrad just nu. Varför kunde du inte sagt allt detta för en månad sedan, då hade saker och ting varit så mycket enklare..

Nu ska jag sova, är grymt trött.. Har jobbat hela dagen idag känns det som, tyckte faktiskt jag och Emma var riktigt duktiga på jobb idag, var bara vi två och en hel del att göra :) Vi är ett ganska bra team jag och hon :)

Imorgon skulle jag ha träffat M, men det blev inte så.. Får se hur det blir på onsdag istället.. Har ju knappt pratat då någon i södra uppland tydligen hade råkat kapa en kabel som hade hand om all smstrafik via telias nät.. Det måste ju kännas ganska lyckat för personen som gjorde det :P Haha :)

Kommentarer
Postat av: theresa

emma, skit i grabbarna och va indipendent women istället :D haha

2008-11-06 @ 21:52:19
URL: http://tiirajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0