Mys på bortaplan

Idag var jag på ett litet besök hos M, det var mysigt :) Skulle egentligen ringt honom ikväll för att prata lite seriöst, men känner verkligen att jag inte orkar det ikväll.. Fryser så sjukt mycket så jag seriöst håller på att gå under..

Var ivög och tränade med Lina idag, det var trevligt, men svårt.. Nästa dans måste jag helt klart vara med från allra första början :) Ska träna imorgon också tänkte jag, måste fortsätta med det nu!
Var ute och gick med Linnea syster igår, vi använde stavar :D Det är fan så mycket jobbigare med det, ska önska mig sådana i julklapp :D

Imorgon ska jag bara ta det lungt, kanske åka in till stan och luncha med någon? Är sjukt sugen på att äta ute, speciellt med tanke på att jag inte äter  någon vettig lunch hemma.. Har noll fantasi när man bara ska laga till sig själv..

Men nu är det sängdags :)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0