Mys syster!

Idag gjorde Ida något som jag blev glatt överraskad av!
När jag kom hem idag efter jobb, och en trevlig kopp kaffe med Emma och Malin (dessa två tjejer är hel sköna)
så var klockan runt fem och jag var helt slut i kropp och själ :P
Då frågar min kära syster om jag inte kan tänka mig kolla på film med henne och äta lussebulle! Visserligen hade jag tänkt träna, men då sådana erbjudande inte kommer så ofta kände jag att det gällde att passa på! Det var jätte mysigt, även om vi bara kollade film och pratade lite emellanåt.. Men just att man gjorde något tillsammans!

Fick lönespecen idag, det blir fin fint nu när jag ska börja handal julklappar! Och då jag skattar aldeles förmycket, och gjorde det på Lantmännen också så kan jag räkna med att få tillbaka en del skattepengar till sommarn, fin fint!

Lotten ringde idag också, de vill ha mig på intervju nästa vecka. Hon hade dock inte fått en dag än, men hon skulle försöka få det tills imorgon :D Men jag blev nervös, jag har aldrig varit på en arbetsintervju, jag har faktiskt aldrig varit på en intervju annars heller. Vad ska man tänka på att säga och göra? Hjälp?
Får väll se vad jag kan hitta för information ¨på nätet :)

Men nu ska jag sova så jag orkar gå upp i tid imorgon för att Luncha med Lina..

För övrigt har jag och Emma pratat om att man borde göra sin blogg lite mer intressant, men hur ska jag lyckas med det? Jag kan varken skriva berättelser eller dikter? Ska försöka hitta på något så att ni som läser kanske stannar kvar ett tag till i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0