Nervös

Idag ringde Lotten, jag var dock inte hemma men som tur var mamma hemma!
Så hon tog samtalet som innebar att jag ska på arbetsintervju på måndag, och går det bra börjar jag jobba på tisdag. Jag är så grymt nervös att jag vet knappt vart jag ska ta vägen.. Fick lite tips av Amar, och ska träffa honom på tisdag, förhoppingsviss för att fira min första arbetsdag. Annars ska vi bara träffas för att träffas :)

Men nu ska jag kanske gå ut en runda i det kalla :) Kan ni fatta att det har snöat idag? Jag och Lina var helt lyriska!! Så jag fyllde iPoden full med massa julmusik och lyssnade hela vägen till bussen och under turen in till Ängelholm.. Ge mig jul och tända ljus nu! Mys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0