Super helg :)

Helgen som var, det var en riktigt bra helg :)
Fredagskvällen spenderade jag med Lina, lika trevligt som alltid :) Var gott med folk ute och så!

Sen lördagskvällen var super!! Min kära fru kom hit och vi drack vin (två flaskor) snackade skit och hade det mys! Sen tog vi bussen till stan och spenderade den där! Det var väldigt trevligt! Orkar faktiskt inte gå i genom kvällen i detalj, men det var en bra kväll!

I söndags jobbade jag, tjäna pengar :)
Idag har jag jobbat, tjänat mer pengar :)
Sen kom man hem hade en timme på sig att duscha och fixa vid sig.. Sen bar det av till Helsingborg för att gå på Awards night med Mary Kay gänget :D Väldigt trevligt och kul!


Emma, du förtjänade dina utmärkelser :D:D
Och jag tycker inte du pressa eller stressar mig, trivs ovanligt bra i ditt sällskap faktisk ;) Känns kul att umgås med dig, har ju inte riktigt gjort det så innan.. Så det är bara trevligt, tro inget annat!!

Men nu ska jag sussa kudden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0