Vänd upp och ner på min värld bara..

Nu kommer du och gör mig förvirad igen..

Jag hade ju nyss börjat leva mitt nya liv som skulle innebära att bara leva livet och skratta åt allt! För det känner jag är det som skulle funka bäst just nu.. Men så kommer du och gör som du gör?

Jag ska göra klarhet i allt just nu.. I mitt liv finns det två olika killar som ställer till det, en som säger att jag är för upptagen och en som påstår att han har ny tjej på gång så han kan inte träffa mig mer.

Den här killen som säger att jag är upptagen och inte ville prata mer med mig, han hörde av sig i går. Och sa en del saker som gör mig så osäker på vad jag själv vill.. Det kom verkligen som en blixt från klar himmel och gjorde så mitt hjärta började slå snabbare och jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Så nu måste jag träffa dig igen för att kolla om det verkligen var sant, eller det är något som sägs bara för att han ska få vad han vill?

Sen den här andra personen gör att jag känner mig helt kluven.. Vet inte alls var jag har dig, jag vet att jag verkligen skulle vilja prata med dig, men jag är så sjukt jävla feg och osäker på mig själv så jag vågar inte..

Man kanske bara ska lägga allt bakom sig och bara gå vidare, vet att jag har varit inne på det innan.. Men det är bara så svårt att verkligen göra det.. Speciellt när vissa hör av sig och att man ser någon annan ute lite då och då..

Blir så mycket lättare när jag börjar plugga och komma här ifrån där man blir påmind om personer hela tiden..

Men för att prata om något annat :)
Ikväll är det mat, bowling, biljard och alkohol som gäller :) Det ska bli sjukt trevligt, känner det på mig :) Brukar ju blir det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0