En fylld vecka :)

Ja, denna veckan är fylld till max :) Vilket jag tycker om då man slipper sitta hemma själv och tänka..
Tekniskt sätt började den välfyllda veckan redan i fredags med ullared och utgång på kvällen. Och jag blev grymt full :P Haha, och så fick jag träffa dig, även om du också var seriöst full :P Men det var kul att se att du i alla fall hälsar om vi ses.. Sen att allt inte gick enligt planerna den kvällen, och det blev en del dumma fyllesms är ju en annan sak.
sen i lördags började jag jobba 6.30, jag kom hem 4.30 och gick upp 5.30... Jag var inte mycket till människa då nä..
i söndags jobbade jag också 6.30 - 15.00 och trivs faktiskt!

Och nu den kommande veckans schema:
Måndag: Ner till malmö med Emma L och Mary Kay
Tisdag: In till Ä-holm för att prata om min Matte C, handla present till Linnea och sedan träna
Onsdag: Träna
Torsdag: Tandläkaren på morgonen och underklädesparty hos Lina på kvällen
Fredag: Jobba 10-15, Kalas för Linnea, sedan ska jag försöka ta mig ut om någon vill med?
Lördag: Jobba 10-15, Utgång på kvällen?!
Söndag: Jobba 10-15, Mormor fyller år så blir väll lite kalas där med på kvällen

Så det är en ganska välfylld vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0