Förvirrad

Jag förstår mig inte på dig..
Igår kändes det som att vi skulle kunna hitta tillbaka till vad vi en gång hade, och idag går det inte alls längre..
Lite besviken blev jag, men samtidigt är jag lite glad för din skull :) Fast egentligen är jag mer vilsen, varför dög inte jag?

Nä, man får väll leva singelliv ett tag till, även om det är piss tråkigt.. Eller ja tråkigt har det väll inte varit sista tiden, men det är påfrestande att ha det såhär fram och tillbaka.. Jag tror att jag har varit singel för länge för att kunna ha den typen av förhållande.. Jag vill ju ha ett riktigt förhållande, men kärlek och respekt... Men det verkar ju vara för mycket begärt..
Visst jag vet hur jag själv är, jag bara suktar efter uppmärksamhet, och när jag får det är jag fast och sväljer allt med hull och hår.. Men var inte så jävla velig då, bestäm dig och ge mig ett klart besked så slipper jag blir sårad och du slipper mig..

Kommentarer
Postat av: Linda

Vänta nu lite här...nu hänger jag inte alls med. Du får uppdatera mig, RING hjärtat ring ;)

2008-10-04 @ 17:18:20
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0