Känslor som utvecklas hos mig?

Jag är rädd att det är just precis vad det är.. Och fy för sören säger jag bara då, för det var precis vad jag hade lovat mig själv att inte få.. Jag vet ju ingenting om dig, eller jo jag vet saker och ting om dig... Men det är mest från annat håll. DU har inte berättat någonting typ för mig, jag vet ju inte ens om du är tillsammans med henne igen eller du fortfarande är singel. Jag som hade lovat mig att låta det rinna ut i sanden, men så skickades det en del sms i helge, och så börjar jag hoppas direkt.. Varför måste jag vara så patetisk när det handlar om känslor, varför kan jag inte ha lite mer självdistans och faktiskt hålla mina så kallade känslor i schak.. Hoppas på utgång på fredag, och det är egentligen bara för att jag hoppas att du ska vara ute, men jag vill ju bara prata med dig och kanske få en stund för oss själva.. Tolka som du vill ;)

Nä, nu ska jag hoppa i säng för jag är helt slut i huvudet :/

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0