Känslorna rusar runder i kroppen som ett jävla maratonlopp..

Ja, jag är helt yr i huvudet av allt som händer och sker.. Med min vanligaotur går jag och blir typ kär i någon jag inte kan få... Jag som egentligen inte har varit kär i någon på 4år. Är inte det sjukt? Jag är inte den som går och blir kär, så du inträffar det som ett jävla blixtnedslag. Och så är det i en person som jag har gjort bort mig inför totalt.. Shit happens..

Inser också att mycket av det som sker inom mig känslomässigt mycket väl kan har med mina jädra p-piller, med tanke på att jag har fått ny sort och allt. Suck..

Det går i alla fall bra på jobbet tycker jag, trivs där :) Fick jobba själv idag, det gick okej, känner dock att jag slöar lite mer då, när man är två så har man ju någon att jämföra sig med tidsmässigt :P Ja, jag är en tävlingsmänniska..

Ska slappa nu framför tv, så man orkar börja jobba klockan 6.30 imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0