Livet går vidare, även om man vill eller inte...

Ja, man får bita ihop och se det ljusa och positiva istället :)

I måndags var jag på måndagsmöte med Mary Kay, det var trevligt! Fick mina märken, så nu är det på riktigt! Ska gå utbildningen den 24, sen är jag hudvårdskonsult på riktigt!

I går (tisdag) var jag iväg med Emma på konferans i Helsingborg på Dunkers hela dagen. Det handlade om att starta eget företag. Det var väldigt spännande och givande, men ack så mycket information. Det är ingen enkel sak att starta eget, men nu vet jag vart jag ska vända mig om jag skulle få för mig att starta eget efter skolan. Har ju lite framtidsplaner, men inget jag går ute med riktigt nu. :)

Imorgon ska jag ta bussen till Båstad, jag som har varit i Båstad en gång :P Men det löser sig nog :)
Men då ska jag ialla fall träffa Ida, så ska hon få fria händer med mitt bångstyriga hår, det kan bli väldigt spännande må jag säga..

Har inte så mycket mer att skriva just nu, kände att jag ville skriva något vettigt för en stund, men det blev inte så.. Samtidigt ser jag mer bloggandet som ett sätt att få skriva av sig lite, tror faktiskt att de flesta av oss egentligen behöver skriva av sig. Det är inte bra att hålla allt inom sig, visst man kan ju gå och prata med någon, men känner man sig inte bekväm med det så är det alltid bättre att i alla fall skriva ner det någonstans. Behöver ju inte vara en blogg som alla kan läsa, det kan vara i en liten skrivbok eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0