Dagar utan tankar :)

Hejsan hoppsan i gallopsan :)
Igår och idag har varit två bra dagar då jag har sluppit tänka så mycket på allt annat..
Igår börjades dagen på ungdomsmotagningen, fick utskrivit nya p-piller typ.. Och snacka massa skit, om ditten och datten, dock utelämnade jag en del detaljer.. :P
Sen gick jag hem till Malin då vi snackade och kollade MTV :) Sen lagades det mat, mums :) Sen begav vi oss till Bogarts och hyrde 2 filmer och köpte lite godis :)
Gick tillbaka till Malin, kollade en film och sen stack vi iväg och tränade!
På schemat  stod det aerobic/dans, men hon som skulle ha det passet kunde inte så Anna skulle ha det, men det innebar att det blev vanlig aerobics istället.. Skit kul var det, men jag var helt död :P Speciellt med tanke på att jag inte har motionerat på över ett år.. Sinnes sjukt :P
Men jag är helt kär i träningspassen :) Så nu är det 3-4 pass i veckan :)
Måndagar: Dans-jympa
Tisdag: Core
Onsdag: Aerobice/dans
Torsdag: Aerobice

Jag kommer kanske komma i lite form i alla fall..
Gå ner några kilo och bli lite snygg :) Man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0