Döda mig långsamt...

Jag tror helt seriöst att man kan dö av en förkylning, just nu känns det så i alla fall.. Sitter här på jobb och näsan rinner så jag får sinne på det.. Måste försören bli bra tills typ imorgon :S
Ska träffa bästaste bästa vännen imorgon, då det blir shopping, igen. Vi ska köpa present till Linda som ska ha 18års fest på lördag, we like to party :)
På fredag får vi se vad som händer, finns ju något man hoppas på mer än något annat.. Men förstår om det inte blir så.. För en lugn hemmakväll hade kanske också behövts :)

På fredag är sista arbetsdagen på Lantmännen, känns lite sorgligt faktiskt.. Kommer sakna att vara här och alla människor :( Vissa lär man ju sakna mer än andra.. Och chaufförerna kommer man faktiskt sakna en hel del.. Måste erkänna att en del av dom är faktiskt riktigt trevliga :)

Idag är så äckligt lungt, så jag vet inte vad jag ska hitta på med...
Har haft typ 11 bilar sen imorse klockan 7, hade precis första bilen sen halv åtta i morse.. Förstår folk hur lite här är att göra :S Vill bara åka hem och sova, eller typ dricka massa te med honung och titta film och äta choklad.. Gör mig sällskap för fan.. :(

Jag vet att man hade behövt städa här, men inte ens det orkar jag fast att jag vet att tiden hade gått massa snabbt då..

Nä, nu ska jag gå och se vad Jacob gör.. Kanske sällskapa lite med honom :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta på hiss eller diss i min blogg, om du har lust =)

2008-09-10 @ 10:24:04
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0