Döden knackar på min dörr

Sitter på jobb nu och här är skit dött...
Jag André och Jacob försöker roa oss på bästa sätt, vilket innebär att vi sitter vi varsin dator och surfar... Och hittar någon något roligt så ska vi säga ifrån :) YouTube spenderas det många timmar på kan jag ju meddela :P Där finns mycket skit och mycket imponerande stuff också :)

Min dag började helt värdelöst idag... Först så hade jag glömt ställa klockan, så mamma hade vaknat till och insett att jag inte var upp, och då var klockan strax innan fem, jag måste sticka hemifrån vid kvart över fem.. Så stressa som sören i väg till bussen. Sen när man var framme på knutan och skulle gå upp för att ta min cykel, ja då är det snodd inte ett spår av den fanns.. Så nu står man utan cykel och måste gå till jobb varje morgon.. Tar typ 20 minuter :S Men det är ändå 40min var dag! Och jag har ju kommit överens med Andy att jag ska skärpa mig och leva nyttigt ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0