Hej hopp i lingonskogen :)

Idag är en bra dag :) Jag känner mig glad och pigg! Till och med så pass pigg att lite shopping på väla väntar :)

Dagen började väldigt bra må jag medge ;)
Bestämde mig ännu en gång att gå från knutan till jobb istället för att åka med pappsen :) Känner mig så nytig :P

Men är så illa tvungen att hålla Andy vad jag lova, och jag ska väll komma igång på riktigt sen också..!

Idag händer inte så mycket, hade besök från Åhus idag, så jag fick visa och berätta om tidsbokningssystemet, känner mig som ett proffs på det nu :D HAHA, men det funkar sjukt bra!!

Fick erbjudande om extra jobb igår när jag var med Emma, jag är sugen på det.. Men mamma verkade inte riktigt lika förtjust :/ Men som sagt det är kasst att jag inget körkort har :S Men jag får banne med börja på det nästa vecka kanske? Humm, det ska jag nog göra.. Då skulle jag kunna ha det inom några månader och sen kan jag börja jobba med det! Det låter som en bra plan!!!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0