Jävligt blåögd och fruktansvärt besviken :S

Trodde inte detta om dig, du skulle föreställa min vän och så gör du såhär.. Du ljuger för mig rakt upp i ansiktet. Du får mig att berätta saker som man bara berättar för vänner, och så visar det sig att du verkligen inte är en vän..

Nu står jag här vilsen och övergiven, igen, vet inte vart jag ska vända mig... Grejen är att jag håller kvar honom då han har inte ljugit, eller undanhållt sanningen på samma sätt som du.. Dig har jag kännt i över tre år, honom i någon månad, ändå är det dig jag är besviken på. Besviken för att du har sagt till mig att jag är din vän, och vänner sårar man inte...
Men det är väll det som är grejen, att du var min vän därför gör det så jävla ont att du gör så mot mig... Jag förtjänar inte detta, jag förtjänar faktiskt att vara lycklig för en gångs skull.. Men du ville tydligen inte unna mig det, du ville inte unna mig att kanske få leva livet.  

Fy vad jag tycker illa om dig, du kommer verkligen ångra detta och det vet du om... I vanliga fall är jag inte långsint, men detta kommer ta tid innan jag kommit över detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0