John Blund gör besök..

Ja, här sitter man och är så trött att ögonlocken faller ner när som helst.
Men av någon anledning är det just när jag är såhär trött som jag kommer på massa vettiga saker jag ska skriva och säga till folk.
Inte för att jag verkade ha så mycket bra att komma med ikväll just, men kanske kommer när jag ska gå och lägga mig. Då är det bra att ha ett litet anteckningsblock sidan om sängen, eller en mobil så man kan skriva ner just det där man kommer att tänka på. För jag lovar, annars är det glömt till morgondagen.

Allt man kommer på, även om det är på kvällen eller på dagen, borde man skriva upp för att det inte ska försvinna. Tillexempel saker man önskar sig i födelsedags present eller julklapp. Jag är hopplös på sådant, så kommer man på en sak som man tänker nämen den hade varit sjukt bra att önska sig, ja och så ska man informera mamma om det och då är det som bortblåst tills man kommer på det nästa gång.
Handlelista är också suveräna att skriva ner, annars står man där i affären och är helt borta i huvudet. Det fick jag själv uppleva härom dagen.. Det är hemsk när man står där och vet att det är något mer man ska ha, men man kan verkligen inte komma på vad.
Kan ju också vara så att det är jag som har ett väldigt kort närminne?! Vilket fall som helst så är det dagens tips till sveriges befolkning, anteckna och skriv upp vad ni har i huvudet och som ni inte vill glömma lika snabbt som ni kom på det!

Nedräkning till julafton:
87dagar och 23 timmar i runda slängar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0