Linda 18år :)

Idag mår man i princip tvärtom emot vad man mådde igår kväll...
Igår kväll var en helt fantastisk kväll! Fy sören vad kul vi hade, och vad glada vi var :D

Kvällen började hos Linda, strax innan sex :) Då började vi med bål och cider!! Sen vid sju kom hennes släkt, den ena värre än den andra ;P Och då blev det mat, och vin, öl cider och en och annan snaps.. Vissa fick väll några påfyllda av Lindas mamma, tack Pia ;)
När maten var avklarad kom de riktiga grejerna fram,  då det blev en del likörer och groggar av massa olika sorter :) RedBull Vodka går ju alltid hem också ;)
När klockan närmar sig halv tolv kör Markus oss in till höganäs station så vi kan ta bussen in till stan.. När vi kommit in till stan drar vi till Crom :) Där det blir lite mer att dricka och en del dans!
Efter ett tag på Crom drar vi oss vidare till Steakhaous, alllt för den billiga spriten som vi verkade tycka att vi behövde mer av :P Där blev den ännu mer dans och en del trevlig folk! När vi varit där ett tag, så bestämde vi oss för att spendera den sista timmen på Crom.. Så där var vi fram till tre och jag och Linda dansade oss varma ;) Baby, you are fucking hot ;)
Sen när de stängde Crom ringde vi vår skjuts, och Linda och Nisse tog taxi hem..
På hemvägen körde vi inom McDonalds :) Haha, så kul det var.. Vi beställde 12 cheesburgare ;P Fyra till Kim, Fyra till Mig, Tre till Linnea och En till vår Chaufför :D:D

Men med andra ord så var kvällen sjukt lyckad! Får vi allt göra om! Möjligen att det blir något som skulle kunna likna en repris den 27 ;) Vem vet!?

Just party like a RockStar!
Bilder finns under http://emmabarnholdt.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: HELENAAS

spana gärna in min blogg!

2008-09-14 @ 16:41:36
URL: http://helenaas.se
Postat av: Linda

Haha, fyfan vad jag skrattade nyss. Bara jag jag tänker tillbaka så dör jag av skratt. VILKEN kväll ;) Tack för din kommentar om mig ;) fniss

när spriten går in så tror man att man är såååå snygg hahaha

2008-09-15 @ 14:18:19
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0