Lyckliga dagar..

Dagar som börjar med dig eller avslutas med dig på ett eller annat viss, det är lyckliga dagar.. Jag trivs i ditt sällskap och jag trivs med dig... Du gör mig lycklig :) Jag vet vad vi har och inte har så bli inte orolig, men det vi har räcker långt för mig just nu.. Klart jag kanske skulle vilja mer med tiden, men jag vet ju vad du vill.. Så där håller vi oss så länge tills du har kommit på bättre tankar :P

Idag ska jag träffa någon annan som gör mig dunder lycklig! Nämligen Linnea, min allra bästase bästa vän!
Hon och jag har varit vi i massa år nu, och fler kommer det bli!
Vi ska ta en tur till Väla för att handla present till Linda. (vi är en oslagbar trio)
Linnea hämtar mig på jobb vid 16 i utbyte mot mat på väla, gissar på att det blir wook :D Andra dagen denna veckan, men sjukt gott är det

Linnea träffade jag första gången när vi började på strövelstorps skola, alltså när vi var ungefär 6 år gamla.. Vi började i samma klass, och kunde väll leka lite då och då, men jag var ju mer för killar redan då ;P Nä, men jag lekte bara med killarna egentligen.. Det var inte föräns vi gick i 6 som vi blev "bästisar" Efter den dag då vi uttalade att vi var bästa vänner, ända sen dagen har det varit jag och hon i vått och torrt..
Tyvärr så ses vi inte alls så mycket längre, men vi vet vart vi har varandra och är det något kan man bara ringa. Jag älskar denna tjej, hon betyder i princip allt för mig :) Tror inget kan komma emellan oss.

Du jag och våra rullatorer, så är det sagt och så kommer det bli
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0