Rubrik...

Svårast och tråkigast med detta skrivandet är att hitta på en rubrik..

Idag var en trevlig dag!
Orkar inte gå in på vad som hände.. Men trevligt var det;)

Gjorde ett besök på förra skolan, fikade med de gamla lärarna och kollade på det nybyggda.. Jag saknar skolan och allt folk! :(
Och skolan är så sjukt snygg nu, vill bara flytta in där :) Försöker övertala Linnea att börja där :D:D

Fick hålla lite föredrag om UF när vi ändå var där, typ tips och idéer till de nya företagen.. Ska lätt komma dig och hjälpa dem lite då och då! Allt för att hålla kvar mig i skolan ;) ;) Nörd, jag vet!! Jag älskade skolan och det ska jag inte sticka under stolen med.. Men pallar bara inte med allt skit som ingår, som falska vänner, skit snack och allt det ytliga.. Man blir lätt en person man inte vill bli.. Jag blev delvis en person jag inte tyckte om.. Det finns fortfarande delar kvar hos mig själv jag inte tycker om, jag kan inte vara helt ärlig, varken mot mig själv eller andra.. Jag har svårt att visa personer att jag är irreterad eller sur.. Det går ofta ut över andra istället, personer som inte har med saken att göra, typ mamma och mina systrar..

Hade behövt komma bort härifrån och börja om helt från början, kanske ska man börja i Örebro i alla fall, det är ju ganska långt bort, men dock ganska nära till Stockholm, i alla fall nämre än hemmet..

Jag är vilsen i mig själv just nu.. Vet inte vad jag vill eller vart jag vill i livet.. Har ju varit fast besluten hela tiden, men idag kändes det inte så självklart längre.. När jag uttalade de där orden högt så kändes det inte riktigt hundra.. Kanske bara en period just nu, jag har ju för sören vetat vad jag ville sen i nian, vad har fått mig att ändra mig nu då?

Och jag vet att jag gör fel, jag borde väll egentligen bara släppa taget om dig men det är svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0