Slutet...


Jaha, då har man arbetat sin sista dag på Lantmännen för den här gången.. Det känns lite vemodigt faktiskt.. Kommer sakna det, men va fan nu kan jag i alla fall sova på morgarna och läsa lite matte under dagarna.. Även om jag helst hade velat strunta i matten :/

Ännu en gång har du fått min dag att innehålla det där lite extra... Tyvärr är det väll slut på att börja dagarna så pass bra, det som dock skulle kunna slå detta, det skulle vara att få vakna upp bredvid dig.. Men det är väll mest önsketänkande..

Jag blir bara lite skrämd av mig själv ibland, känns som att jag släpper mer och mer på mina gränser och då även att jag släpper fram mina känslor, vilket jag hade lovat mig själv att inte göra.. Jag skulle hålla det för mig själv ju.. Fan också...

Idag var också sista dagen för mig och Jacob att arbeta ihop, det kändes väldigt trist.. Har tyckt fruktansvärt bra om honom, jävligt trevlig kille.. Men vi sa att vi ses på facebook och i vimlet :P Kanske ska höra med honom om han har lust att ta en fika eller något nån dag, så vi kan disskutera vår bittre syn på omvärlden :P HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0