Tråk...

Jaha, då sitter man här igen och har tydligen inget liv..
Är hemma själv nu, då mamma blivit frisk och kan jobba igen.. För mig känns det väldigt ensamt.. Tycker inte om att vara ensam, är för sällskapssjuk för det.. Men såhär kommer det vara fram tills att jag hittar ett jobb.. Jo det är ju så lätt också, jag vill ju hitta ett jobb jag kan trivas med också... Inte bara ta vad som helst.. Men sen vet jag samtidigt att jag bara jobbar fram till juni sen borde jag sluta.. Dels för att börja jobba på Lantmännen i juli och dels för att kunna flytta vart jag nu bestämmer mig för att studera.. Oavsett vart jag bestämmer mig för att studera måste jag flytta, och den tanken känns så bra..
Tänk att bara få komma ifrån allt jävla skit.. Thank God for that :)

Visst det känns ju lite skrämmande att lämna allt, tänk om man inte skulle trivas på det nya stället vad gör man då? Ser man bara till att man trivs eller åker man hem och gråter?!
Troligen ser jag till att trivas men ringer hem och gråter ibland :P

Idag borde jag räkna matte nu när jag har tid för det, men jag har verkligen ingen lust.. Hade egentligen lovat mamma att rensa orgäs i rabatterna, men det känns ju inte så lockande nu heller.. Baka skulle jag också göra och det känns väldigt lockande däremot!! Men har vi allt hemma? Orkar inte cykla och handla någonting, fryser så jag skakar för fan.. Måste be mamma sätta igång värmen, dethär funkar inte längre.. Brrrr..

Nu ska jag äta min glass och kanske räkna lite matte :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0