Träning..

Då har vi börjat träna på riktigt nu denna veckan :)

Började igår med Dans, vilket var riktigt kul :) Så det kommer vi fortsätta med på måndagar!
Sen är det Core idag, det har jag ju varit på innan och det var också helt okej. Inte lika kul som dansen men det var helt klart vettigt!
Sen har jag Aerobics/Dans på onsdagar, vilket jag inte varit på innan och kommer inte vara på denna veckan heller för hon som har det passet kunde inte förra veckan och inte denna heller. Så då blir det vanlig Aerobics denna veckan på onsdag istället.
Och på torsdagar är det Aerobics som gäller, det var jobbigt men ack så kul!

Så nu har jag träning fyra dagar av sju.. Det känns bra, men konstigt. Men jag älskar det, det är verkligen ett kul och roligt sätt att röra på sig..
Trodde först inte att detta med passen var något för mig, men så fel jag hade! Detta är nog det bästa jag har gjort i mitt liv på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0