Vet varken..

ut eller in.. Du gör mig förvirrad, samtidigt som du gör mig lycklig..
Jag har så svårt att veta vart du står...
Det du sa idag känns för bra för att vara sant..
Jag vet att jag egentligen vill mer, att jag kan få känslor för dig som jag inte kan beskriva... Men du har ju sagt från början vad du ville med detta.. Men idag sa du att du kanske ville mer, förstår du nu varför du gör mig förvirrad?
Ibland känns du så ointresserad att jag blir tveksam och orolig, och ibland känns det jätte bra.. Igår kändes det inte alls bra, och idag säger du detta... Vad vill du att jag ska göra och säga?

Jag skulle kunna öppna och lätta på hela mitt hjärta för dig, men blir det bättre av det eller det blir sämre och jag skrämmer bort dig?
Jag vågar inte säga för mycket då jag är rädd att förlora hela dig istället.. Men säger jag inget blir kanske du tveksam.. Gahh, det var så mycket lättare när man bara levde för sig själv och inte hade känslor för någon.. Men samtidgt så är jag så mycket gladare nu, och mina dagar mycket ljusare med dig i dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0