-.-

Idag känns det som att hela mitt huvud är fyllt av sörja, typ gröt. Jag har noll i konsentrationsförmåga och jag är så trött så trött... Det är tråkigt att känna så. Men samtidigt så hoppas jag på att få lite vila i helgen :) Om inget annat så är det lite tid på tåget som kan sovas bort :P
Men att få sova i en skön hotellsäng känns väldigt skönt!!

Igår var jag väldigt duktig, med hjälp av syster Linnea. Vi städade hela min garderob!! Så fick slängt en stor hög med kläder som jag troligen inte lär använda. Och så fick Linnea slängt lite kläder hon tyckte var fula :P hehe..
Så nu är min garderob fin och städad! Men ändå har jag lite plats, vilket skulle innebära att jag har för mycket kläder, ändå känns det aldrig som att jag har några kläder. Förstår inte riktigt hur den matematiken går ihop :P Hehe..
Så idag ska jag städa klart mitt rum, vilket jag började med i söndags :/ Men har bara lite kvar att plocka undan och så ska jag damma och dammsuga :)

När jag är klar med det ska jag börja packa! Fast innan jag packar ska jag göra en kom ihåg lista på viktiga saker jag måste ha med mig och som jag inte får glömma att göra innan jag åker, typ ladda iPoden :P

För övrigt är jag sugen på ännu en tatuering, men får vänta ett tag till.. För jag vet att jag bara kommer vilja göra fler och fler.. Men jag vill ju egentligen inte ha så många fler. Men jag har ju hela livet kvar att tatuera mig.. Pratade lite med Pappa och han tyckte min idé var bra.. Vågar dock inte prata med mamma om det riktigt än, hon tycker jag har vad jag ska redan som det är. Tyckte hon redan efter min första :P Men hon tycker ju att de två jag har är fina, men lite för stora :P hehe, lilla mammsen. Ska övertala henne att också göra en!

På söndag ska familjen (alla utom jag) titta på hundvalp. En liten Schäfer på cirka 5 veckor.. Så är den fin och allt går bra där är vi hundägare i slutet av maj :) Ska bli mycket kul! Och det innebär i så fall att jag ska ta en veckas semester då nån gång för att vara hemma med den lilla! Mys!

Nu slutar jag om 15 för pappa behövde komma hem i tid idag, så nu ska jag läsa min mejl och lite annat smått och gott!

Kommentarer
Postat av: I`m the wonderer

har familjen fattig` vunnit gryn??= hund...!??

2009-04-22 @ 22:00:04
Postat av: Emma

Nä, varför skulle vi behöva ha gjort det? Och vem är du?

2009-04-23 @ 08:12:13
Postat av: Ida

Vem tror att vi är fattiga?

Väldigt moget, pubertetsoffer!

2009-04-23 @ 15:56:48
Postat av: Emma

Jag vet inte vem det är.. Hade jag vetat hade jag bjödit hit personen så den får träffa oss och se hur vi har det :P

2009-04-23 @ 18:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0