Älskade Guitar Hero

Innan satt jag och spelade lite Guitar Hero, så när jag kollar på klockan så hade jag helt plötsligt spelat i över en timme. Jag kommer in i en helt annan värld när jag sätter mig framför tvn med gittaren i handen. Jag försvinner bort för ett tag, väldigt skönt är det faktiskt.

Jag försöker göra allt för att intala mig själv att jag är frisk, allt för att jag ska kunna dra till Ängelholm imorgon :)

Tänkte jag ska dela med er av en sak som jag inte riktigt blir klok på. Det finns en kille som heter Markus som jag har lärt känna genom Linda. Jag tror jag har träffat honom två eller tre gånger. Han är väldigt trevlig och så, har snackat lite på fejjan om allt mellan himmel och jord. Så helt plötsligt idag så skrev han att hans bror fyller 25 den 25/4 och frågade om jag ville komma. Min fundering är om man bjuder in någon sådär bara utan baktanke eller borde jag tro att där ligger mer bakom.. Detta är ilandsproblem på hög nivå, jag vet. Men det är lite kul att spekulera i kan jag tycka.. Men samtidigt så blir jag sjuk i huvudet av alla mina spekulationer, så egentligen borde jag stänga av min tankeverksamhet för en stund :P

Igår fick jag föresten en inbjudan till Isabell och Amandas 20års fest, de ska ha den på rockbaren på topspin.. Jag är grymt sugen på att dra dit, men samtidigt så är det ingen annan som jag direkt känner. Får hoppas på att Starnert har tänkt dra dit :) Annars får jag väll dra mig i kragen och klara av något på egen hand för en gång skull.. Om inget annat så känner jag ju personalen :P hehe.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ingen baktanke från hans sida kan jag säga gumman :) Jag pratade med honom igår...för dom vill ha lite nytt folk dit där . Så nämde jag dig, och då sa han att han hade tänkt på det. Älskar dig <3

2009-04-17 @ 11:01:48
URL: http://lindiztankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0