Frågetecken

Jag vet inte riktigt vad du tror om dig själv, men det är ju inte pga dig jag vill flytta. Jag har velat flytta ganska länge nu, sen att jag anser att det nog skulle vara bra för oss att komma ifrån varandra är en annan sak. Det tror jag är viktigt i alla relationer, att man ibland måste vara ifrån varandra för att inse vad man har eller vad man inte har. Jag vill flytta för att jag tror att jag skulle må bättre då, jag skulle må bättre av att komma nämre mina vänner. Skulle vara lättare att umgås, tänk om jag bosätter mig i Ängelholm, då kan jag bara gå över till Lina eller Malin, eller de kan komma över till mig. Det skulle vara lättare för Linda att ta sig till mig, då buss går från Höganäs till Ängelholm :) Jag hade inte behövt sova hos Lina varje gång vi är ute och mamma & papap inte kan köra.. Det finns så mycket bra med att jag skulle fått eget! Visst jag skulle sakna mammas mat, och det familjära. Men det är inte så långt mellan Ängelholm och Strövels.

Har hittat ännu en lägenhet som jag skulle kunna tänka mig, men det är bostadsrättslägenhet (heter det så?) så då måste man komma med en insats på 450000 kr, och det lär ju bli svårt för mig att få ett lån på det :/ Ännu en gång har jag anmält intresse på två lägenheter på Ängelholmshem, men ännu en gång lär dem väll gå till någon annan..
Så hör någon något om lediga lägenheter i Ängelholm, så meddela mig är ni snälla!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du e ju bara elak hela tiden.

Är inte jag den ända som har sagt att jag verkligen INTE vill att du ska flytta? men du lyssnar aldrig på mej, å du bryr dej inte om mej.. Jag är bara ett irritationsobjekt som du ska rätta hela tiden.

2009-04-06 @ 15:11:26
Postat av: theresa

Emma vad jag förstår så är det syskonbråk det gäller !? Vad jag har lärt mig utvav syskon är att dom alltid bråkar, men dom har ändå en oövervinnlig kärlek för varandra. Ni är samma kött och blod, och det kvittar hur mycket ni bråkar, hur mycket ni än spottar och fräser åt varandra för hon älskar dig lika mycket ändå. Precis lika mycket som du älskar henne. Puss

2009-04-06 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0