God Morgon, Good Morning, Guten morgen

Här sitter jag och solen lyser ute! Så det blir till att gå ut sen och njuta så mycket som möjligt.. Kanske gå ut en runda med kameran sen också! Imorgon ska jag ju lära mig kameran så det är nog bra att ha testat den lite innan :P

Är egentligen grymt sugen på utgång, men alla andra verkar vara upptagna på sina håll då ingen har hört av sig till mig.
Skulle träffat Assar igår, men med min vanliga otur så fick jag migrän. Typisk. Så där försvann min Guitar Hero och biljard kväll.. Men vi skulle ta det en annan gång. Men när?! Jag har ganska mycket de resterande helgerna.

Nästa helg är det påsk och då  blir det väll umgås med familj och släkt.
Helgen där efter fyller Emma 20, ch det ska firas på lördan.
Helgen efter det åker jag och Malin till Gbg, och sen har april månad gått..
Vart tar tiden vägen, och när ska jag hinna umgås med mina andra vänner?

Förästen Lina, jag fick hämtade min gris i förgår :) Riktigt nice är den!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fan vad nice! Har du börjat fylla den än? :D

2009-04-05 @ 14:53:13
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0