Helgen

I fredags efter jobb tog jag bussen hem för att göra vid mig lite snabbt. Sen åkte jag hem till Ninnie, för att sedan få skjuts hem till en Ida. På vägen köpte vi även kycklingsallad. När vi kom hem till Ida så insåg jag att det var Ida som gick i trean på handels när vi gick i ettan. Lite kul ändå :P Hemma hos Ida var Sandra också! Sen efter ett litet tag kom Fredrik och Sofie. Hemma hos Ida lyssnade vi på musik, snackade och spelade dyckes kortspel. Sen vid kvart i tolv begav vi oss in till stan. In på morris för att hänga av oss jackorna och sen in på tres där det blev dans :) Träffade även Robin där, trevligt! Sen gick vi till morris igen, men där var inte så mycket folk först, men strax innan två kom folket. Det blev ganska mycket dans vilket är trevligt! När morris sen stängde gick jag och Ninnie till Statoil för att köpa Hot Dog, grymt gott :) Sen gick vi vidare hem till henne för att sova. Tror jag somnade ganska omgående, sjukt skönt säng har hon kan jag berätta! Sen sov vi till typ halv ett.
Sen blev jag hämtad vid två tiden, fick mat hemma och sen var det bara att börja göra vid sig igen för att kunna gå hem till Landgren.
Lina kom hit, jag gjorde vid mig det sista och vi tog en fördink för att sedan gå till Landgren!
Där blev det tequila shotar ( im in love whit tequila), Sangria och tacos!  Jam, Jam! Sen blev det ganska mycket snack där ett tag, och sen gick jag hem för att hämta singstar, då blev det skönsång kan jag lova! Grymt kul tyckte jag i alla fall!
Sen tog vi bussen in till HBG vid halv tolvtiden, en mycket rolig busstur!
Väl inne i hbg, gick vi till Hamnpavilgongen (tror jag det hette) där blev det lite gott snack och cider! Sen gick vi mot PL13, där vi tyvärr inte kom in då det var 22 :( Så då gick vi till Utposten i stället. Det var trevligt med lite dans där. Men måste nog ändå säga att jag än så länge föredrar Ängelholm. Men är väll för att jag känner mig säkrare där kanske.

Men det var i alla fall två mycket trevliga kvällar/nätter!

Nästa helg kommer att spenderas i Göteborg!! Shopping, hotell frukost och lite fest. Kan nog bli bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0