Irriterad

Fick en kommentar på förra inlägget, själva kommentaren bryr jag mig inte så mycket om i sig. Men det som stör mig är att personen inte kan stå för vem det är. För det innebär ju att man inte skulle kunna ställa frågan Face to face. Och människor som inte riktigt står för vad man säger har inte mycket hos mig att hämta. Men egentligen orkar jag inte bry mig om att folk har förutfattade meningar om mig och min familj, folk får tro vad dem vill. Jag vet ju hur saker och ting ligger till, vilket i princip ingen utanför vet.

Imorgon åker jag till Göteborg med Malin!! Tåget går 10:13 :) Så imorgon blir det shopping på Nordstan och kanske NK om vi hittar dit :P Ska försöka träffa Johan och hans man nån gång under helgen också, ska bara få tid till det :P
På lördag blir det troligen en liten runda på liseberg, åka den nya karusellen :)

Men nu ska jag registrera lite avtal och sen kolla lite på Annikas arbetsuppgifter då jag ska vara hennes Back Up i sommar :) Nice Nice!


Kommentarer
Postat av: Affe

Hej, Jag håller med..... fegis!!



Valp blir det, Om valpen och vi trivs med varandra :-)



Ps vi har haft schäfer i 20 år och det har gåt bra



2009-04-23 @ 12:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0