Katastrof

Igår blev allt bara så fel, och jag vet om det.
Men att du påstår att jag inte gör något för dig är så fruktansvärt fel. Men till skillnad från dig tänker jag inte göra en lista i bloggen, för jag anser inte att någon annan ska behöva ta del av detta. Men jag tror att det bästa för bådas del är att jag flyttar, för jag tror vi funkar bättra om vi bara träffas när vi känner för det. Just nu känns det som att vi inte går ihop.
Så nu ska jag bara sätta igång ännu mer med lägenhets letande, kanske höra med banken om jag kan få ta lån, då jag har hittat en bostadsrätt som jag skulle kunna tänka mig, finns en del att göra om, men det är bara roligt kan jag tycka..

Men nu ska jag ta tag i alla tusen saker som ligger och väntar på mig efter 4 dagars sjuka :/

Kommentarer
Postat av: Ida

Du e ju helt jävla rubbad. Hur gammal är du? 12?

2009-04-06 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0