Living the dream..

Då smög man in sig här igen :P Är väldigt lugnt på jobb idag, mina avtal har jag registrerat, det finns inga hbg flyttar jag kan ta och Annikas lista är färdig. Så vad ska jag göra nu? Jag har rensat i mejlen, skrivit handlelista till idag, skrivit en pack/komihåg lista. Så jag bara slappar nu! Ska snart gå och fika, försöka bli av med min halsbränna som kom av maten. Fick det igår också, jobbigt läge då jag tycker om den maträtten. En väldigt simpel men god maträtt.. Du kokar ris, länger det längst ner i en ungssäker form, sen häller du över en burk med färdigpasta sås (röd tomatsås aktikgt) sen på med stekt köttfärs och till slut häller du över bearnaissås! Mums säger jag bara :) Men tyvärr ger det mig halsbränna, vilket inte är riktigt lika kul. Men ibland får man helt enkelt offra sig för en god måltid :)

Jag har föresten glömt att berätta att Eva (min chef) fick jobbet, så istället för att sluta nu den 5/5 så har hon fast anställning vilket jag tycker känns ganska skönt då jag trivs med henne, Vilket tyvärr inte de andra riktigt gör. Men tycker de får ge henne en chans nu!

Och så fick jag mitt lönebesked idag också, och jag blev vädligt glad :) Det var mer än jag hade trott så då kan man shoppa lite mer i göteborg ;) Hehe..

Kommentarer
Postat av: Ida Barnholdt

Blir det universeum i Gbg? ;)

2009-04-23 @ 15:59:15
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0