Lördag

Grattis Emma på 20års dagen!

Igår var det lite partaj med Ninnie, Sandra, Ida, Sofie och Fredrik! Det var trevligt!

Ikväll ska vi fira Emma Landgren som fyller 20 idag!!! Hade först tänkt att inte dricka ikväll, men har redan ångrat mig :P Får se sen om det blir utgång eller inte. Blir det utgång så ska de andra till HBG, men jag vill ju egentligen till Ängelholm, men då kommer jag inte hem.. Vad det hade varit bra med egen lägenhet i ÄNGELHOLM nu.. Varför hittar jag aldrig någon som jag faktiskt kan få också?

Men nu kommer lina om typ 30 minuter och jag har fortfarande inte duschat.. Jag vet jag skulle gjort det för en timme sen men det komm annat i vägen, som vanligt :P

Ha det så trevligt ikväl gott folk, för det ska jag se till att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0