Lördag

Ja, men hejsan hoppsan!
Lite dålig uppdatering nu här på några dagar, så tänkte ta det lite snabbt..

I torsdags när jag slutat jobba kom Linda till jobbet så mötte vi upp pappa som körde oss till Ängelholm, ut till Johan.
Där satt Johan och Joppe med öl i handen och grillen var igång! Så vi satte oss med dem och öppnade upp första cidern. Sen blev det då mat med någon fläskfilé eller något liknande, potatissallad och bearnaiesås, och så en flaska vin till det! Sen blev det lite gott snack och en och annan Jäger :P Sen blev vi hämtade av Johans syster som körde oss till hockeyn.. Vi såg inte så mycket av matchen då vi var lite sena på det så massa folk framför oss, så vi hängde mest med folket i baren och där fanns faktiskt en tv så vi kunde kolla på den. Blev lite gott snack med massa folk man kände :)
Efter matchen som tyvärr slutade med förlus, blev vi hämtade av en Emil som körde oss hem till Johan så vi kunde hämta lite grejer, sen körde Emil oss till Grevie. hehe.. Där kom vi till någon fest där vi var i kanske 30 minuter sen bar det av till Grevie Folkpark.. Det var faktiskt kul där, blev en del dans :) OCh hör och häpna, jag träffade folk som jag känner där.. Så det var trevligt att återse lite folk :) Sen när de stängde vid två tiden så blev vi hämtade av ännu en kompis till Johan (varför har jag inge sånna kompisar som kör en massa?!), så blev vi körda till Johan där vi satte oss för att kolla film men efter inte allt för lång tid kände jag att ögonen började gå i kors, så då var det bara att tacka för mig och gå upp och lägga sig i min gästsäng :)
Sen vaknade man vid halv åtta av att hans katt ville gosa, så jag fick offra mig lite där ja :P Sen somnade jag om efter ett tag och vaknade senare, fast jag var nog inte riktigt vaken förän jag fick fukost i mig, vilket vi inte fick förän vi var hemma hos mig, efter att Johan kört oss hem :) Väldigt hygglig kille må jag säga, och lite imponerad blev jag över att han är 23 och har eget hus..
LInda, du vet att jag hoppas på det bästa för du skulle förtjäna det :)
På något sätt så råkade jag typ stuka min fot i torsdags, vet inte hur det gick till för det gjorde aldrig ont i torsdags men igår så gjorde det sjukt ont, och när jag kollade på den i går eftermiddags så var hela fotknölen jätte svullen och varm. Jag kunde kanppt gå, jag haltade fram som en gammal tant ju :P
Men i morse när jag vaknade så kändes det mycket bättre, men då har jag ocksp haft den lindad hela natte och smört in den med någon salva som skulle vara bra. Men jag måste vara lite försiktig så jag inte trampar snett eller liknande för då kan det bli illa igen.

Idag ska vi ha påskmiddag, gott gott :) Ville dock egentligen hem till Linda, men mamma tyckte inte riktigt det. Utan jag skulle vara hemma för att vara social.. Kan väll förstå det :) Dock fick jag sticka hemifrån sent ikväll så jag kunde gå ut i ängelholm om jag ville.. Så får se hur det blir :)

Nu ska jag duscha och kanske städa mitt rum :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar dig av hela mitt hjärta <3 Jag är så glad att jag har dig.

2009-04-11 @ 13:24:17
URL: http://lindiztankar.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Tävlingsdax på min blogg, vinn ett torrshampoo...! Den hetaste produkten i sommar....



// Fredrik Frisören

http://www.fredrikfredrik.webblogg.se



Ps.. Ha en nice kväll!

2009-04-11 @ 23:40:17
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0