Onsdag

Hej hopp i lingonskogen :)
Nu sitter jag här vid datorn i soffan framför tvn och längtar efter morgondagen!
För imorgon direkt efter jobb ska jag träffa Linda, så ska vi till Ängelholm för mat och vin hos Johan eller hans kompis.. Sen blir det hockey :) Efter hockeyn bär det av till Grevie för att festa vidare där :) Inte för att vi vet vem som har festen, men Johan ville tydligen ha med oss så. Sen får vi se hur vi kommer hem, är sagt att vi ska sova hos Johan så får hoppas att det blir så imorgon natt också :P Men huvudsaken är att jag ska få träffa min käraste Linda imorgon!!

För övrigt hoppas jag på utgång på lördag, för det är ett tag sen nu. Och Peter Siepen ska gäst Dj:aja på Morris, hade ju varit lite kul att vara där då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0