Segt

Jag avskyr verligen att komma på en rubrik. Så därför blir dem oftas jädrigt dåliga. Men samtidigt så tror jag man bryr sig mer om innehållet i texten än en rubrik. Okej, innehållet är väll heller inte så intressant det heller. Men är man ute efter att få läsa om mig och mitt liv, ja då är det vad jag erbjuder här också!

Förtillfället är jag väldigt glad och sprudlande av livsglädje!! Det känns så bra för en gång skull. Just nu så är allt bra, även om jag egentligen har var samma bekymmer, men det spelar ingen roll längra för vädret är fint och jag trivs faktiskt ganska bra med mig själv!

Men jag hade velat ha lite mer av mina vänner, lite mer umgänge tack! Saknar att träffa Lina och Malin dagligen för att bara snacka skit och skratta.
Jag saknar Linnea, och speciellt den tiden vi hade på högstadiet! Då livet lekte! Men jag saknar även att umgås med Linnea i dagsläget. Det är jobbigt att jag jobbar vardagarna och hon i princip alla helger :(
Och Linda, min kära Linda. Dig tänker jag på dagligen, och hoppas att mina tankar ska få dig att kämpa lite till. Mina förhoppningar är att du ska känna av att jag finns där, att du ska känna tryggheten även när jag inte är där. För jag vill ha tillbaka Linda!

Jag älskar er mina närmaste och käraste vänner. Och det finns fler som står mig nära, och er är jag också så fruktansvärt glad att jag har!
Som Theresa och Emma, jag är så glad att jag faktiskt pratar med er och umgås/festar med er! För det har vi aldrig riktigt gjort innan. Jag och Emma har visserligen alltid haft ett litet av och på förhållande till varandra..
Men jag och Theresa har aldrig umgåts, aldrig direkt pratat eller haft något med varandra innan under högstadiet. Är så glad att jag faktiskt har kommit er närmre.

Så därför har jag lite planer för en kväll i sommar. Tanken är att jag ska bjuda in lite vänner, ni som har följt mig i några år men även några av mina nyfunna vänner. Försöka hitta en dag då de flesta i alla fall kan, sen blir det grillning, lek, musik och fest hos mig och sen troligen utgång! Fast nu snackar vi någon gång i sommar, men då jag vill ha kvällen perfekt så tänker jag börja planera redan nu, så ingenting kan gå fel!!

Men nu ska jag sova

Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0