Söndag

Hellu!
Idag var jag inne i Ängelhom för att gå på grund fotokurs. Så nu fotar jag inte med Auto längre, utan jag kör på några andra inställningar nu. Har dock inte kommit fram till allt funkar. Men jag har lite mer kött på benen, och förstår lite mer med ISO, slutare och bländare och hur jag fixar de inställningarna :) Så nu ska jag träna fram till maj, för då ska hon hålla i en poträtt fotograferings kurs som jag väldigt gärna vill gå på.. 

Hehe, nej Lina jag har inte börjat fylla grisen än, men tanken är att jag ska samla alla mynt där i som jag får :) Och sen ska jag försöka växla dem sen ska det bli en rejäl utekväll :) Men det lär dröja, för grisen är STOR :D

Nu ska jag kolla Wiepout!

Kommentarer
Postat av: Lina

Eller till fickpengar till Magaluf? Men som du sa, kommer ta ett tag att fylla den ;)

2009-04-06 @ 14:13:57
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0