Sova på jobb?

Tror inte det är helt okej, men skulle jag blunda i mer än en minut nu så skulle jag somna. Och det utan problem. Är så sjukt trött, men det är inte konstigt. Sover dåligt på nätterna och tråkiga uppgifter och attityder på jobb.. Det blir man trött av.
Idag ska jag och pappa laga mat när vi kommer hem, så det blir schnitzel potatis kroketter och Café de Paris sås :) Men först ska jag genomlida den sista 1½ timmen kvar här.. Som tur är har vi en fika under den tiden också..
Jag behöver verkligen komma bort en helg, sova gott och äta gott.. :) Hoppas bara jag får lite mer i lön än vad jag tror :S Med tanke på att resan skall betalas till denna lönen också, det är ju trotts allt 4800kr som går åt till det. Och med tanke på att jag har varit sjuk räknar jag med cirka 9000.. Plus att jag har en HM räkning på 500 att betala.. Usch för denna månaden säger jag bara.. Så nu går jag bara spänt och väntar på lönespecifikationen.. Snälla kom NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0