Tråk

Det är tråkigt att vara sjuk. Orkar inte gör någonting annat än kolla film. . Så idag har jag kollat tre filmer, första filmen var "Den bästa av mödrar" Väldigt sorglig film, jag grät :( Handlar om en finsk pojke som måste flytta till en familj i sverige, då det är krig i finland. Och det händer en del tunga saker i den nya familjen och allt var bara sorligt.

Sen såg jag "Step Up" och "Tjenare Kungen". Tjenare kungen tycker jag är väldigt bra, jag skulle lätt velat ha levt på the 80's.. Det är inte bara musiken som är bra i Tjenare Kungen, utan Joe Kinnaman är grymt snygg i filmen också.. :)

Sitter nu och kollar på RoomService, diggar Jonnie och Mattias.. Och idag har de Peter Siepen som gäst inredare, det är väldigt kul att titta på.. Peter Siepen är en väldigt färgstark människa, och hans mage är inte att leka med..
Bara kolla in liksom;)


Nu ska jag fokusera på tv, för strax börjar Greys Anatomy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0