Trötter

Idag har jag inte varit pigg vill jag lova.

Var en riktigt bra utgång igår, tycker jag allt. Började hos Lina där vi fixade drinkar och shotade! Allt för att slippa handla ute på krogen :P Vi lämnade Linas lägenhet väldigt tidigt, skulle möta Catrin vid tåget klockan 22. Sen blev det av till Topspin, lite mer att dricka dock. Och så träffade jag Linnea och Pamela :) Även Henke var där! Trevligt trevligt! Efter ett tag på toppan gick vi in mot stan :) Jag och Lina gick in på morris för att hänga av jackorna, när vi kommer in där så står Peter Siepen där och snackar med några. Så vi ställer oss där och sällskapar i samtalet ett tag. Rikrigt trevlig typ den där. Sen gick vi in på Tres och dansade en del :)
Sen gick vi tillbaka till Morris och dansade en massa till bara bra musik! Han var klart grym som Dj :)
När morris stängt gick vi hem till Lina, fick där ett sms som gjorde att mina planer ändrades något. Så jag lämnade Lina till sitt öde, och gick ner mot stan igen. Där jag träffade en viss någon, gick hem till denna någon och stannade resten av natten där. Sen vid nio efter väldigt lite sömn gick jag hem till Lina igen och sov 1½ timme på Linas soffa :) Där blev jag väckt av Lina som gjorde nudelsoppa till oss :) Sen fick hon brottom till jobb. Jag stannade ett tag till, i typ 40 minuter. Då passade jag på att lyssna på vår nya Party skiva och plocka undan och diska till Lina :) En liten glad överraskning tänkte jag. :)

Men nu ska jag sova då jag är grymt trött.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det var det verkligen :D

2009-04-12 @ 22:49:42
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0