Dagens lunch

bestod av Felix Köttfärspaj, en tomat och en bit gurka.
Ingen direkt  lyxmåltid men tycker faktiskt att pajerna är goda från Felix och det är lätt att göra i ordning...
Fast jag hade hellre föredragit en god pastasallad med melon i! Det är mums! Ska jag kanske försöka göra på söndag så kan jag ha det med mig på måndag och tisdag!
För övrigt ska jag nog försöka göra mat till familjen på söndag, tänkte försöka mig på kycklingpastan från Magaluf!  Lär ju troligen misslyckas så det slutar väll med att jag får bjuda familjen på bennys istället (vår lokala pizzeria i Strövelstorp) hehe.

Just nu är Marie på lunch så jag sitter på telefonen, lika skrämmande varje gång då jag egentligen inte kan hjälpa dem som ringer. Men får väll skylla på att systemet står still för tillfället eller mågot liknande.

I måndags drog skiften igång på Lantmännen, vilket innebär att pappa har börjat jobba konstiga tider.
Som denna veckan så ser jag inte honom förens tidigast fredag vid halv elva på kvällen. Men jag och Mamma klarar oss ganska bra, visst vi har ju mina systarar men dem ser man inte så mycket av då de har sommarlov och  är ute och flyger och far överallt. Vill också ha sommarlov egentligen.

Vi höres lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0