Fredag!

Tja Tja!

Då är äntligen fredagen här, dock blir den kanske inte som jag hade tänkt mig.

Min plan var att träffa Linda ikväll, men som vanligt när jag ska träffa henne blir det problem. Har svårt med skjuts och sånt idag, så då får jag ta bussen hem vid ett och då är frågan om det är så lönt med tanke på att dem skulle hem till Johans föräldrar på middag först.

Saknar dock Linda väldigt mycket :)

Igår nämde jag för mina kära arbetskamrater att jag nog ska till Ullared på söndag, så idag fick jag en liten lista från Johanna på saker hon gärna ville att jag skulle köpa.

Vädret är piss tråkigt idag för övrigt, grått och trist.

Men nu ska jag ta tag i lite grejs på jobb, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0