Godmorgon!

Ja, då har jag hunnit äta frukost nu.. Gick och la mig tidigt igår (läs. 22:15) och sov ända till halv tolv. Tror jag har behövt sömn, speciellt då jag inte har vaknat en endaste gång på hela natten/morgonen.

Idag ska jag ta bussen vid 17:37 in till Ängelholm, på bussen kommer jag möta Malin som har jobbat :) Så ska vi hem till henne och mest lämna saker, sen klockan 19 ska vi möta Henrik vid stortorget för att äta, helst på någon av uteserveringarna!
Sen får vi se vad som händer under kvällen.

Men nu ska jag dammsuga hela övervåningen och sen hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: zandra

jätte fin design :) fin blogg också hoppas du får en bra dag kram :)

2009-08-09 @ 14:52:09
URL: http://zandrapommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0