Har insett en sak..

Jo, det är så att jag har insett att jag stör mig lite på folk som skrattar åt sina egna skämt, speciellt dem som skrattar innan de har kommit fram till poängen av skämtet.

Det som dock skrämmer mig är att jag misstänker att jag är en sån, en skrattar-åt-sina-egna-skämt-människa.
Usch och blä på mig.

Jag sitter och fryser på jobb, tur jag har min kofta kvar här.

Om min huvudräkning stämmer har jag 30 arbetsdagar kvar här än så länge.

Funderar på vad jag ska bjuda på, hade först tänkt baka något eget, men det känns kanske lite lyxigare att faktiskt köpa något gott. Som tårtor från Regent (eller vad det nu heter här vid jobb som har grymt goda tårtor) hade inte varit fel att överraska dem med två stora goda tårtor! Men det kan bli dyrt :S Vi är ju ändå typ 25 pers här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0