Måndag!

Fick mig en rejäl överaskning när jag kollade statistiken, hade väldigt många läsare igår, vart kommer ni ifrån?

Då är det åter måndag, vad händer idag är min fråga?
De flesta är i alla fall tillbaka på jobb så det börjar kanske hända lite saker nu! Inte så lugnt och dött längre, man kan ju hoppas!

Något som dock är dött, det är vädret, grått och trist. Jag som har köpt en hel del nya filmer, när ska jag kolla dom?
Nästan så man känner för att sjukanmälla sig för att kunna kolla film. Men nej.

Just nu sitter jag vid min arbetsdator och dricker en varm kopp forest fruit tee. Mums!

Men nu får jag sätta igång med dagens uppgifter!

Kommentarer
Postat av: Mikk

Kul att din statestik gått upått!:)

Kram

2009-08-10 @ 10:40:45
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0