Måndag!

Idag har jag inte gjort annat än fikat på Espresso House.
Träffade Emelie klockan 12 och tog bussen hem 16.40 vilket innebär att det blev en fika på 4½ timme.
Det var jätte kul att träffas, var ganska länge sen sist. Blev en massa prat om gamla minnen!
För dem som tycker det kan vara intressant kan jag berätta att det först blev en grillad ost och skinka macke och en stor vanilla latte sen efter någon timme så blev den någon marsmellows (stavning?) cooki och ännu en stor vannilla latte.
Älskar verligen EH, och är överlycklig att det öppnade i Ängelholmför något år sen då Ängelholm inte har något direkt fik annars.

Imorgon blir det att återgå till verkligheten och jobba efter fyra dagars ledigt. Men som tur är det bara fyraarbetsdagar innan det är helg!

Nu ska jag kolla lite tv och sen lägga mig och läsa lite.

Kommentarer
Postat av: sarah sötnos u know ;)

fin design=) !

2009-08-18 @ 09:32:24
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0