Måndag

Jaha, då har man påbörjat ännu en vecka.
Var inne hos chefen i morse, hon skulle bara berätta att hon inte kan ge besked fören i mitten av september om vi får stanna eller ej. Så just nu är allt väldigt oklart kan jag känna.

Jag tänkte rekomendera en sak för alla er prylgalna där ute.
Jag älskar ju prylar, allt från köksprylar till spel och liknande.
Så i Ullared köpte jag mig en OBH Nordica Råsaftscentrifug, med andra ord en juice press.
Den är väldigt smidig, man slänger i princip i hela frukter så sorterar den ut skitet i en behållare och juicen i en.
Mycket enkelt och gott blir det, gjorde i lördags juice på apelsin, annanas, äpple och kiwi. Mums!

Slänger in en liten bild på den här!



Nästa grej jag och mamma vill köpa är en espresso maskin, får se om det blir till nästa lön kankse?!


Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

sv. tack snälla du! =)

2009-08-31 @ 16:48:15
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0