Måndag!

Vädret kunde ha varit lite roligare, det regnar och åskar. Då vill man ju bara sitta hemma i soffan med massa snaks och titta en bra film, men istället sitter man här på jobb..

Fick ett mejl idag så förhoppningsviss kommer den lilla förändringen inom kort!! Tjoho!!

I lördags så var vi ett litet gäng samlat hos mig, det var Malin, Assar, Linnea, Linda, Johan, Ida och Marcus! Vi hade väldigt kul och det skrattades en hel del!
När johan sen körde in oss till stan så fick assar sitta i bagaget, hehe..
Men tyvärr så var det ganska folktomt i stan, enda stället som det var mycket folk på var Nicks, men där fick vi bara komma in två stycken så då sket vi i det.. Så vid halv två bestämde vi oss för att äta nattamat på Lindens, gott som alltid.
Sen ringde vi Linneas pappa som körde hem mig och Linnea till mig.
Så igår morse blev det varma bullar till frukost och sen kollade vi film. Blev Björn Bröder 2!
Sen när Linnea stack så satte jag igången en annan film 10000 BC (Befor Christus) Den var jätte bra faktiskt! Kan lätt rekomendera den.

Det var allt för mig denna gången, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

här är det strålande sol idag :o

2009-08-03 @ 11:36:14
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: adina

grymt söt blogg <3

titta in i mina senaste inlägg, du hittar säkert något intressant :)

2009-08-03 @ 18:21:42
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0