Ny duschad

Japp, sitter här nu i bara handuk och ska fixa till mig nu.

Läkaren hade inget bra svar att ge mig, utan jag ska vänta i ytterligare två veckor och har det inte blivit bättre då så ska vi kolla om jag är allergisk mot något till exempel hund.. Känns ju sådär,så hoppas det blir bättre!

När jag ändå var i Ängelholm blev det ett besök på Systemet och när man kom ut där ifrån så var man typ 130 kroner fattigare men dock en vinare och fem cider rikare!

Men nu ska jag fixa till mig då jag blir hämtad om 1½h, ska sminka mig, fixa håret och hitta kläder!
Sen blir det handling av mat och ut till Linda/Johan. Så blir det mat, alkohol och skitsnack!

Imorgon blir det bio med Amelie :)

Och på måndag blir det fika med Emelie som jag inte träffat på över ett år. Sjukt.

Men nu ska jag sätta lite fart här, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0